36167
Książka
CD
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Naukowe, 2006. - 124s. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Książka koncentruje się głównie na zagadnieniach:promocja w sieci; uwarunkowania handlu elektronicznego; Ž organizacja i zakres badań marketingowych typu on line;specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach;strategie marketingowe;podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu;etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci. Do książki dołączona jest płyta CD-ROM z prezentacjami do zawartych w niej wykładów
Status dostępności:
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej